Spacer


 
4 thoughts on “Spacer

Add yours

      1. Občas se podívám na vaše krásné fotografie, znávali jsme se na WindowsLive, také se ráda podívám, jak vnoučátko vyrostlo. Hezkou neděli pane Zbyšek, velice se mě líbilo, jaký jste starostlivý dědeček a potěšila mě i vaše nová, krásná „babička„ .Zestárla jsem, již ani nechodím a jsem ráda, když si s někým, koho jsem z blogu znávala zavzpomínám. Anna

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

