A to mój wnuczek Filipek

1 minuta

·

·

P1040127

P1040129

P1040136

P1040138

P1040140



18 odpowiedzi na „A to mój wnuczek Filipek”

  1. What a beautiful boy!!!

    Polubione przez 1 osoba

    1. Grandfather ha ha 🙂

      Polubienie

  2. Dein Enkel ist ein süßer Bengel 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Danke – schön 🙂 Ich grüße herzlich 🙂
      Guten Tag 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  3. pozdrowionka dla Filipka, a mój wnusio rośnie jak na drożdżach, szkoda że, nie mogę go u siebie eksponować, moje dzieciaki chronią swoją prywatność, szkoda, może ktoregoś dnia po cichaczu go zapodam…:)

    Polubione przez 1 osoba

    1. I słusznie po cichu, ja bym tak zrobił – nie buntuję Ciebie Bogusiu 🙂

      Polubienie

  4. What a lovely little boy! Co za piękny mały chłopiec!

    Polubione przez 1 osoba

    1. Miłe dziękuję 🙂 miłego dnia życzę 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  5. Piękny i radosny! Na moim blogu jest moja wnuczka Mała Dziewczynka. Równie radosna, nawet gdy jest chora 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Dziękuję i pozdrawiam 🙂

      Polubione przez 1 osoba

    1. Dziękuję 🙂 miłego popołudnia 🙂

      Polubienie

  6. Piekny chlopiec. Oj beda dziewczyny wkrotce dla niego tracic glowe 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. Witam! Też tak myślę, ale co zrobić – takie życie. 🙂 Pozdrawiam 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  7. Jeszcze niedawno widziałam wnuczka maleńkiego a to już taki śliczny kawaler.Widać, że mądry chłopczyk. Gratuluję i pozdrawiam Marysia

    Polubione przez 1 osoba

    1. Miłe dziękuję 🙂 miłego wieczora 🙂

      Polubienie

  8. Wspaniały Gość 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Dziękuję i pozdrawiam 🙂

      Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

Issue is a magazine-style theme design that displays blog posts, reviews, artwork and news.

⏬

It comes with different styles to spark your creativity in making it just as you’d like to.

Designed with WordPress

MagBlog is a magazine theme focused on sizable type and imagery to expand your content. Make it yours ⏬