66 thoughts on “Polska Stolica Ceramiki – Miasto Bolesławiec

  1. Tez miło można spędzić czas, daleko od ludzi 🙂 zapraszam w przyszłym roku do Bolesławca 🙂 pozdrawiam 🙂 życzę miłego wypoczynku i ciekawych fotek 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Spędziłam kiedyś cudowny dzień w Bolesławcu. To jedno z takich wspomnień, do których zawsze się uśmiecham. Mąż był tam służbowo i zabrał mnie ze sobą, choć byłam w zaawansowanej ciąży. Słońce cudnie świeciło, praca mężowi się przedłużała, wiec poszłam na samotne zwiedzanie. Obejrzałam uroczy ryneczek, posłuchałam przewodnika oprowadzającego wycieczkę, jak opowiadał miejscowe legendy, zachwyciłam się ceramiką w muzeum, trafiłam przypadkiem na zamkniętą imprezę absolwentów jakiejś szkoły, gdzie sympatyczni panowie oprowadzili mnie po wystawie fotografii przedstawiającej stary Bolesławiec, opowiedzieli o Małpim Gaju, którego już nie ma. Podsumowując, Bolesławiec to miasto sympatycznych ludzi, z piękną ceramiką, gdzie zawsze świeci słońce. 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. Piękne. Trochę przypomina cacuszka ceramiczne z Portugalii. Szkoda, że takie drogie. Kids weszłam do sklepu firmowego w Warszawie i było mnie stać na dwa kiliszki do jajka. Kupiłam.

    Lubię to

  4. Witam!! Fotografie ceramiki są z ‎23 ‎sierpnia ‎2009 ( sprawdziłem), aż się sam zaskoczyłem – jak ten czas niesamowicie szybko leci 🙂 Pozdrawiam i podziwiam Twoje smakołyki 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  5. Wyroby z Bolesławca ją jedyne w swoim rodzaju 🙂 Mam 4 sztuki, tylko albo aż 🙂 To zdjęcia z zeszłego roku? Bo święto ceramiki w sierpniu dopiero, z tego co znalazłam. Nawet nie wiedziałam, że takie coś jest, ale ode mnie trochę daleko. Może do sierpnia coś wykombinuję 🙂 Pozdrawiam. Kasia

    Polubione przez 1 osoba

  6. Nakoupila bych pro děti a vnuky, taková krása se musí uchovat pro příští generace a pro případ, že nás převálcuje čínský trh a slovanská krása se ztratí ze světa.

    Polubione przez 1 osoba

  7. Tak można kupić 🙂 jest kilkadziesiąt sklepów:) Różowość tak duża, że ciężko wybrać 🙂 pozdrawiam 🙂 Zbyszek

    Lubię to

Skomentuj

